در نهایت ، تقریباً همه چیز را می توانید با وسایل آشپزخانه معمول خود آماده کنید. این برای تست های آزمایشی اول بسیار مناسب است. اما به تدریج و با افزایش اشتیاق شما در تهیه لوازم آرایشی ، نیاز به ظروف حرفه ای تر نیز رشد می کند و منطقی است که آزمایشگاه زیبایی خود را از آشپزخانه روزانه جدا کنید. حتی اگر تقریباً همه چیز در آزمایشگاه آرایشی بی خطر و بی ضرر باشد (مگر اینکه برای تولید صابون باشد) ، نوشیدن چای از یک کوزه خامه ای خیلی خوشایند نیست ،؟

تجهیزات اصلی آزمایشگاه زیبایی شامل موارد زیر است:

اریشی و بهداشتی

مقیاس: حتی اگر من وسواس آن مقیاس های قدیمی را داشته باشم ، برای آزمایشگاه زیبایی نیاز به مقیاس های دقیق تری خواهید داشت. مقیاس دیجیتال با دقت 0،1 گرم کاملاً ضروری است ، یکی با دقت 01/0 گرم فوق العاده است. هرچه تعادل دقیق تر و ظرفیت بالاتر باشد ، قیمت آن نیز بالاتر می رود. این منطقی است که دو تعادل داشته باشید. یکی با ظرفیت کم و دقت بالاتر و دیگری با ظرفیت بیشتر و دقت کمتری. اگر می خواهید بیشتر در آزمایشگاه زیبایی استفاده کنید ، سرمایه گذاری لازم است. تعادل غیر دقیق باعث می شود کل کار و دستور العمل شما خراب شود و اعصاب شما را خراش دهد.

تجهیزات آزمایشگاه ظروف لوازم آرایشی و بهداشتی پلاستیک: لیوان در اندازه های مختلف در یک آزمایشگاه آرایشی ضروری است. شیشه های Duran® یا Borosilicare کاملاً مناسب هستند. آنها مقاوم در برابر حرارت هستند و می توانند در مایکروویو یا حمام آب گرم شوند. سعی کنید آبگوشت ها را با یک بخور بخرید تا بتوانید به راحتی مایعات را از روی لیوان و بدون هیچ زباله بریزید. میله های شیشه ای ابزار کاملاً راحت برای هم زدن هستند.

Spatula: اسپاتول فولادی ضد زنگ در اشکال و اندازه های مختلف موجود است. آنها ارزان نیستند اما تا ابد حفظ می کنند. البته ممکن است از قاشق پلاستیکی یا قاشق نیز استفاده کنید.

دماسنج: من بعد از این دماسنج های مادون قرمز مدرن کاملاً عصبانی هستم. آنها بسیار حساس هستند و برای اندازه گیری دقیق به دست ثابت احتیاج دارید ، با این حال هیچ مشکلی ندارید و نباید دماسنج را بعد از هر اندازه گیری بشویید.

یک انفارود و یک دماسنج الکلی پیپت های یکبار مصرف: من عاشق این شی هستم و نمی توانم به یاد داشته باشم که 20 سال پیش چطور بدون آنها توانستیم انجام دهیم. آنها در اندازه های 1-3 میلی لیتر در دسترس هستند. شما می توانید آنها را با وزن روغنها ، روغنهای اساسی ، مایعات و حتی رب های چسبناک کم به کار ببرید. آنها یکبار مصرف هستند. این بدان معنی است که آنها باید پس از استفاده دور ریخته شوند. سعی کنید آنها را بشویید و مجدداً آنها را استفاده نکنید.

حمام آب: حمام آب حرفه ای با ترموستات به نوعی اغراق آمیز است. ممکن است شما با استفاده از یک گلدان بزرگتر از گلدان اصلی خود ، حمام آب خود را بسازید و سپس آن را تا 1/3 با آب پر کنید.

استیکر مخلوط کن: از ابزار ساده آشپزخانه در تهیه صابون ، مخلوط کردن مایعات ، رب ها و تهیه لوسیون ها استفاده می شود. برای رب ها ، کرم ها و ژل های گرانروی بالا همیشه بهترین ابزار نیست. برای تهیه صابون ، میکسر چوب را با ساقه پلاستیک خریداری کنید. هرگز مخلوط کن آشپزخانه را در صابون درست نکنید و برعکس.

همزن مغناطیسی: آنها احتمالاً برای شما کاملاً شناخته نشده اند. این یک سرمایه گذاری است که از نظر من شایسته است. مدلهای ساده ای وجود دارند که فقط موتور همزن (تک یا چندگانه) و مدل های جمع و جور با بخاری دارند. می توانید مایعات و رب ها را از 5 میلی لیتر تا 2 لیتر با مدل های ساده / ارزان هم بزنید. من آنها را حتی برای امولسیون (حجم کم) اعمال می کنم. شامپوها ، صابون های مایع و غیره به راحتی با این همزن ها مخلوط می شوند.

نوارها یا رولهای کاغذی pH: یک متر سنج دیجیتال با الکترود شیشه ای برای آزمایشگاه زیبایی کمی اغراق آمیز است. به راحتی می توانید کارهای روزمره خود را با نوارها یا رولهای ساده با کاغذ pH مدیریت کنید. به سادگی کاغذ را در محلول اندازه گیری کنید. بعد از 1-2 ثانیه کاغذ را از محلول خارج کرده و الگوی رنگ را با نمونه روی جلد کاغذ مقایسه کنید.

 

کوزه و بطری های آزمایشگاه زیبایی

 

کوزه و بطری: شما هرگز به اندازه کافی از آنها در آزمایشگاه زیبایی خود استفاده نمی کنید. مهم است که شیشه های انبار و بطری های خود را در کارتن های بسته یا کشوها نگه دارید تا در برابر گرد و غبار و آلودگی ها محافظت شود.

ممکن است شما نیز نیاز داشته باشید:

یک بطری اسپری با دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده.
حوله کاغذی ، روتختی
عینک ایمنی (مخصوص تهیه صابون)
دستکش یکبار مصرف (نیتریل ، لاتکس ، وینیل)
ماسک صورت

مه پلاست